• /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود مجموعه کامل فایل های صوتی زبان انگلیسی دهم، یازدهم و دوازدهم(vision 1,2 and 3) با لینک مستقیم


برخی از مزایای تقویت مهارت شنیداری(Listening)

مهارت های ارتباطی بهبود یافته

گفتگوی کلاس ها بخشی جدایی ناپذیر از محیط آموزشی است. دانش آموزان هنگام ارائه افکار ، سؤالات و ایده ها با معلم و یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. دانش آموزانی که با مکالمات کلاس هماهنگ هستند ، برای شرکت در بحث ها مجهز هستند. هنگامی که دانش آموزان در این نوع محیط غیررسمی در مقابل گروهی صحبت می کنند ، آنها را برای تلاش های آینده در صحبت های عمومی آماده می کند.

زمان بیشتر در مورد کار

دانش آموزانی که با دقت به کلاس گوش می دهند می توانند به راحتی تکالیف را شروع کنند. آنها وقت خود را تلف نمی کنند قبل از شروع کار سؤالات زیادی بپرسند. هنگامی که دانش آموز به طور مؤثر گوش نمی دهد ، می تواند اشتباهات غیر ضروری ای را انجام دهد که او را مجبور می کند بخش هایی از تکلیف را دوباره انجام دهد. این تمرینات اغلب به عنوان مشق شب انجام می شود و باعث می شود دانش آموز وقت بیشتری را اختصاص دهد. دانش آموزان تاثیری را که گوش دادن بر مدیریت زمان دارند درک می کنند.

دانلود کتابهای (نرم افزار ها) ورق زن صوتی زبان انگلیسی دهم،یازدهم و دوازدهم با لینک مستقیم


مواد خواندن چاپی قبلاً تکامل آنها را در رسانه های دیجیتال از طریق کتابهای الکترونیکی و مجلات مجازی مشاهده کرده اند و به لطف تکثیر رایانه های لوحی ، خوانندگان الکترونیکی و سایر دستگاه های تلفن همراه ، آنها به طور فزاینده مورد استفاده قرار می گیرند. شما حتی می توانید یک عملکرد دزدگیر را ببینید که در آن صفحات مجله مجازی یا کتاب با یک انگشت ساده روی صفحه نمایش چرخانده می شوند و فرمت سنتی خواندن را که خیلی ها هنوز دوست دارند برانگیختند.

 

چند مزیت برای کتاب ورق زن:

 

دانلود مجموعه پاورپوینت های درس به درس(کلیه دروس) زبان انگلیسی هشتم prospect-2 با لینک مستقیم



یکی از روش هایی که امروزه توجه متخصصان تعلیم و تربیت در زمینه آموزش  را به خود جلب کرده است روش تدریس چندرسانه ای است. رواج کاربرد پاور پوینت  در آموزش، منشاء آثار زیادی در در دستیابی به اهداف آموزشی در تمامی حیطه های این موضوع شده است. یادگیرنده زمانی که از تصاویر و کلمات به صورت همزمان استفاده می‌شود بسیار بهتر از زمانی که فقط از کلمات استفاده می‌شود یاد خواهد گرفت. پس بدون شک همینجا این موضوع مشص شده که اصلی‌ترین کاربرد پاورپوینت این است که از تصاویر هنگام ارائه خود استفاده کنیم تا یادگیری خیلی بهتر انجام شود.

دانلود مجموعه پاورپوینت های درس به درس(کلیه دروس) زبان انگلیسی هشتم  prospect-2

دانلود در ادامه

دانش آموزان و معلمین در محیط آموزشی نسبت به هم چه وظایفی دارنددانلود پاورپوینت وظایف متقابل معلم و دانش آموز


دانش آموزان در دوران تحصیل موظفند موازین اسلامی و مقررات آموزش و پرورش را در اخلاق و رفتار خویش رعایت کنند که اهم آن‌ها به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

ü   رعایت ادب و احترام نسبت به مدیر، معاون، معلمان، مربیان و دیگر کارکنان مدرسه.

رعایت حسن رفتار، اخلاق و همکاری با سایر دانش آموزان.

 

 

ü   سعی شایسته در تحصیل، رعایت مقررات آموزشی و تربیتی، انجام فرائض دینی و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی مدرسه

 

 

مطالب بیشتررا در فایل پاورپوینت بخوانید و برای شاگردان توضیح دهید

دانلود پاورپوینت  در ادامه مطلب

 

 

دانلود مجموعه فایل های صوتی زبان انگلیسی هفتم، هشتم و نهم prospect-1,2-3 با لینک مستقیم

مهارت‌های چهارگانهٔ زبان انگلیسی، غیرقابل‌تفکیک و جدایی‌ناپذیر هستند؛ بنابراین هر مهارت بر سه مهارت دیگر تأثیر دارد. یکی از مواردی که تأثیر بسیار زیادی بر مهارت صحبت کردن و مکالمه دارد، تقویت مهارت شنیداری است. تقویت مهارت شنیداری بر مهارت مکالمه، به‌صورت تئوری و عملی به اثرگذار است. ازاین‌رو به زبان‌آموزان توصیه می‌شود مهارت شنیداری را بسیار مهم بشمارند.

http://bayanbox.ir/download/6430034851902960877/g-7-8-9-audio.jpg

دانلود  فایل های صوتی در ادامه مطلب

نمونه طرح درس زبان انگلیسی پایه هفتم درس1تا8 فایل ورد(word)

نمونه طرح درس زبان انگلیسی پایه هفتم

مزایای برنامه ریزی درسی یا طرج درس

طرح درس بر مهارت ، هوش ، توانایی و شخصیت خود معلم تأثیر می گذارد.

عملکردهای اصلی طرح درس در زیر آمده است:

  • زمینه کار معلم و همچنین دانش آموزان را محدود می کند و هدف مشخصی را برای کار هر روز فراهم می کند. با تعیین هدف ، معلم انگیزه می یابد تا به هدف خود برسد.
  • این تمایل دارد که از سرگردانی از سوژه جلوگیری کند و راه را کنار بگذارد. این به عنوان یک بررسی در مورد اتلاف وقت و انرژی معلمان و دانش آموزان است. این امر آموزش را به صورت مرتب، منظم و اقتصادی انجام می دهد
  • طرح درس به معلم کمک می کند تا فرایند یادگیری را سازماندهی و سیستماتیک کند. فعالیت های درس به خوبی گره خورده ، بهم پیوسته و مرتبط هستند. تداوم روند آموزشی تضمین می شود.
  • طرح درس به جلوگیری از تکرار بی نیاز کمک می کند.

برو بالا