• /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

دانلود مجموعه فایل های صوتی زبان انگلیسی هفتم، هشتم و نهم prospect-1,2-3 با لینک مستقیم

مهارت‌های چهارگانهٔ زبان انگلیسی، غیرقابل‌تفکیک و جدایی‌ناپذیر هستند؛ بنابراین هر مهارت بر سه مهارت دیگر تأثیر دارد. یکی از مواردی که تأثیر بسیار زیادی بر مهارت صحبت کردن و مکالمه دارد، تقویت مهارت شنیداری است. تقویت مهارت شنیداری بر مهارت مکالمه، به‌صورت تئوری و عملی به اثرگذار است. ازاین‌رو به زبان‌آموزان توصیه می‌شود مهارت شنیداری را بسیار مهم بشمارند.

http://bayanbox.ir/download/6430034851902960877/g-7-8-9-audio.jpg

دانلود  فایل های صوتی در ادامه مطلب

پژوهشگران در زمینة درک و بیان شفاهی به این نتیجه رسیده اند که شناخت واژه ها از طریق تشخیص بخشی از اصوات صورت می گیرد و در این تشخیص زبان آموز الزاما نباید واژه را بشناسد بلکه با توسل به اطلاعات خود که گاهی اطلاعات زبانی هم نیست و اطلاعات فرهنگی و اجتماعی است قادر به درک مفاهیم می شود. 

 

 

 

دانلود مجموعه فایل های صوتی زبان انگلیسی هفتم

 

پایه هفتم

تمامی دروس در یک فایل

دانلود فایل

حجم👇

126 mb

درس اول

دانلود فایل

4.58 mb

درس دوم

دانلود فایل

4.37 mb

درس سوم

دانلود فایل

3.37 mb

درس چهارم

دانلود فایل

4.79 mb

درس پنجم

دانلود فایل

7.42 mb

درس ششم

دانلود فایل

6.95 mb

درس هفتم

دانلود فایل

10.5 mb

درس هشتم

دانلود فایل

7.53 mb

فرهنگ تصویر لغات

دانلود فایل

15 mb

برای دانلود نرم افزارrar  اندروید کلیک کنید

توجه: فایل ها بصورت فشرده می باشند پس از دانلود از حالت فشرده خارج نمائید.چنانچه نیاز به نرم افزارrar دارید کلیک کنید

دانلود مجموعه فایل های صوتی زبان انگلیسی  هشتم

 

پایه هشتم

تمامی دروس در یک فایل

دانلود فایل

حجم👇

27.2 mb

درس اول

دانلود فایل

7.82 mb

درس دوم

دانلود فایل

5.21 mb

درس سوم

دانلود فایل

6.85 mb

درس چهارم

دانلود فایل

4.52 mb

درس پنجم

دانلود فایل

5.42 mb

درس ششم

دانلود فایل

5.88 mb

درس هفتم

دانلود فایل

3.9 mb

فرهنگ تصویر لغات

دانلود فایل

5.65 mb

برای دانلود نرم افزارrar  اندروید کلیک کنید

توجه: فایل ها بصورت فشرده می باشند پس از دانلود از حالت فشرده خارج نمائید.چنانچه نیاز به نرم افزارrar دارید کلیک کنید

دانلود مجموعه فایل های صوتی زبان انگلیسی  نهم

 

پایه نهم

تمامی دروس در یک فایل

دانلود فایل

حجم👇

51.5 mb

درس اول

دانلود فایل

9.9 mb

درس دوم

دانلود فایل

10.3 mb

درس سوم

دانلود فایل

10.7 mb

درس چهارم

دانلود فایل

5.38 mb

درس پنجم

دانلود فایل

5.87 mb

درس ششم

دانلود فایل

3.7 mb

فرهنگ تصویر لغات

دانلود فایل

5.63 mb

برای دانلود نرم افزارrar  اندروید کلیک کنید

توجه: فایل ها بصورت فشرده می باشند پس از دانلود از حالت فشرده خارج نمائید.چنانچه نیاز به نرم افزارrar دارید کلیک کنید

دسته بندی :
زبان پایه هفتم زبان پایه هشتم زبان پایه نهم

| | نظرات | | ( ۷۶ )

خیلی عالی ...

ممنون

سلام

خیلی خوب و کامل. 

تشکر بابت فایل ها

خواهش :)

باتشکر از برنامه خوب تون


خواهش . . . :)

عالی و کامل بود ممنون. بازم از اینجور چیزای واقعا مفید بزارید خیلی به درد میخوره.خدا اجرتون بده

خیلی ممنون
سعی میکنیم مطالب مفیدی بذاریم  . . .
فاطمه ساجدی

سلام

 

سلام :)

چرا دانلود نمیشه؟☹

سلام
مشکلی در دانلود فایل ها وجود نداره . . .
 
اگر لینک در داخل  مرورگر شما باز نمیشه روی آن راست کلیک کنید و گزینه  open link in a new tab را انتخاب کنید.
خوب بود😊
:)
دست شما درد نکنه بابت زحمت و آپلود کردن فایل‌ها!
خواهش می کنم :)
خیلی حجم بالایی دارند و دیر دانلود میشه
سلام
همون فایل های دفتر تالیف هستند فقط ایجا بصورت یکجا گذاشته شده اند
من فردا امتحان دارم کمکم کنید پایه هشتم 😭😭
سلام چطور کمکتون کنیم؟
عالی بود حرف نداره
ممنون :) 
سلام ببخشید من متن مکالمه صفحه ی 41 Listening and Reading رو می خواستم
سلام
اوکی بفرمایید

Conversation 1

A: Could you post these books for me, please?

B: Sure. What's the address?

A: 30 Mahan Street.

B: And your phone number?

A: Its 623-4521

B: Thank you.

Conversation 2

A: Hello, Sir. I want to post this letter.

B: Sure. What's the address?

A: 15 Hejab Street.

B: Okay. Can I have your phone number, please?

A: 544-4139

B: All right, thanks.

Thank you
your welcome
باسلام و تشکر از بذل محبت بزرگواران ممنون میشم اگر فایل rar اندروید هم در سایت بارگذاری شود موفق وپیروز باشید
سلام
خواهش . . . ممنون از نظر لطفتان . . .

فایل برنامه RAR نسخه اندروید در سایت قرار دارد برای ورود به صفحه ی ابزار ها کلیک کنید
سلااام خسته نباشید من فردا ازمون زبان دارم هشتم کمک کنید
دنیا جلیلیان
عالی بود سپاس از زحمات 😊😊😊
خواهش  . . .
مبینا طیبی
عالی بود
لطف دارید :)
تشکرفراوان ازوبلاگ خوبتون
ممنون
لطف دارید
سلام
واقعا عالی بود ممنون از سایت خوبتون
خوشحالیم که مفید واقع شده است.
سلام باز نمی کند ؟؟؟!
سلام با برنامهRAR باز  میشه چون همه ی فایل ها بصورت یکجا فشرده شده اند

برای دانلود برنامهRAR کلیک کنید
سلام من متن صوت mynatuonality رو میخواستم
سلام متن شنیداری درس اول هشتم منظورتان هست؟
خوب بود ولی آخه چرا خود سی دی رو با کتاب ها بهمون نمیدن؟!!!
هستی دانیالی
سلام خیلی ممنون
:)
با چ برنامه ای این فایل رو باز کنیم
چون واسه من باز نمیشه
سلام با برنامهRAR باز  میشه چون همه ی فایل ها بصورت یکجا فشرده شده اند

برای دانلود برنامهRAR کلیک کنید



عالی بود خیلی ممنونم❤
نظر لطف شماست :)
من فایل هارو دانلود کردم ولی نمیاره
سلام با برنامهRAR باز  میشن چون همه ی فایل ها بصورت یکجا فشرده شده اند

برای دانلود برنامهRAR کلیک کنید
عالی بود
:)
عالیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
:)
سلام ممنون اما خیلی تند میخونه من متوجه نمیشم
سلام
چنانچه چندبار گوش کنید عادی خواهد شد.
سلا من لغات درس اول رو می خواستم اما صوتی باشه سپاس گزارم
سلام همانگونه که می خواهید وجود دارند . . .
میشه به من کمک کنید تا دانلود کنم
بفرمایید چه کمکی؟

فایل ها را دانلود و با استفاده از ابزار لازم آن را باز کنید جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید
دستتون درد نکنه عالی بود
خواهش . . .
خیلی سریع بود آدم نمی فهمه چی می گه
چند بار گوش بدین براتون عادی میشه
من متن هفتم صفحه ۵ رو می خواستم
سلام صفحه 5 متن شنیداری نداره اگه منظورتون درس 5 هست اینم متن شنیداری درس5

1

 A: Which one is the librarian? B: He's the short one in the brown suit. 

2

A: Which one is Mrs. Amini? B: She's the tall one in the black manteau. 

 


سلام
ممنونم عااالی حرف نداره مچکرم ازتون

خیلی ممنون نظر لطفتان هست

من دانلود کردم فایل باز نمیشه چرا؟؟
برای باز کردن فایل پفشرده نرم افزار مربوطه را دانلود کنید برای ورود به صفحه ابزارها کلیک کنید
فایل صوتی لغات آخر کتاب هم داره
سلام          بله داره
ممنون بابت فایل عالیست

خیلی ممنون نظر لطفتان هست

دروازه طلایی
خیلی ممنون😙
:)
سلام ببخشید این فایل ها تمام قسمت هایی که توی کتاب به صورت صوتی
هست رو شامل میشه؟
سلام  همان فایل های دفتر تالیف هستند البته بصورت یکجا . . .

خیلی ممنونم. فایلهای دورع اول دبیرستان خیلی مفید بود گذاشتید. ممنونم
سلام چرا کلمات اخر درس کتاب زبان هشتم درس اول کلمات اخرشا نداره
من فایل و دانلود کردم اما برام نمیاره واقعا متاسفم براتون
با برنامهRAR فایل فشرده را یاز کنید. برای دانلودRAR کلیک کنید.
اصلا خوب نبود برام باز نشد الکی نتم رفت گند
خیلی درس رو تند می خونه
شمرده شمرده نمی خونه
من اصلا نمی فهمم
هرچی توی اینترنت سرج کردم همین اومد هیچ کدومشون شمرده شمرده.نمی خوندن
باییی ❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋
عالی بود خیلی ممنون
سلام من متن لیسنینگ صفحه ۱۳ کتاب هفتم رو میخواستم
میشه لطفا قرار بدید
مرسی از سایت خوبتون
برای دانلود متن های شنیداری کلیک کنید
ممنون از شما خیلی عالی بود همه چی رو قشنگ یاد گرفتم 😘
عالی بود دست شما درد نکنه
ممنون :)
سلام چرا نمی تونم فایل را باز کنم میشه لطفا کمکم کنید
فایل فشرده را به کمک برنامه رار باز کنید
زهرا خدادادی
خانم تمام لغات درس رو توی این گفته اید اره خانم
سلام میشه لیسینینگ صفحه ۹ کلاس هفتم رو بزارید
برای متن شنیداری کلیک کنید
خیلی خوبه
بد بود
عالی بود 👌👌👌
خیلی ممنون
عالییییی
سلام
فایل به صورت فشرده دانلود میشه و من نمیتو نم بازش کنم مشکل چشه؟
برنامه رار را دانلود و فایل فشرده را باز کنید
خیلی ممنون خیلی کمکم کرد
خواهش . . .
ممنون خیلی عالی است بسیار مفید
خواهش  :)
محمد‌جواد
سلام‌خسته‌نباشید
واقعا‌عالی‌است
سلام

ممنون لطف دارید

سلام خسته نباشید
ممنون از مطلب خوب تون
خواهش  . . . :)
سلام چطوری بعد از دانلود استفاده کنیم؟
سلام با نرم افزار RAR از حالت فشرده خارج کنید و استفاده کنید.
ببخشید یه نفر با صدای پسر
16ساله مکالمه رو ارسال کنه
فقط اروم
علیرضا صحرایی
سلام برنامه rar روی گوشی شیومی مدل پوکو نصب نمیشه اگه میشه برنامه دیگه بگید تا نصب کنم ممنون میشم
گوشی شیامو خودش پیش فرض قابلیت اکسترکت کردن فایل های فشرده را داراست
با سلام و تشکر بابت به اشتراک گذاشتن فایل ها
خداوند یار و یاورتان باشد.
لطف دارید . . . ممنون
سلام
من script
Listening
رو می خواستم
لینکش رو می دید.
سلام
 اینجا کلیک کنید
سلام و احترام
ازتون خیلی ممنونم برای اینکه فایل های صوتی درس زبان را ارائه میدهید
موفق باشید
خیلی عالی دستتون درد نکنه:)
خیلی عالی دستتون درد نکنه:)
واقعا عالیه
ممنون
سپاس 🌹
من فردا اتحان دارم کلاس هفتمم معنی اینارو بهم می گید
boy

girl

desk
لطفا زود بهم بگید ممنون
عالی بود فقط اگه میشه پلاس رو هم برای سمپادی ها قرار بدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
برو بالا