• /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

دانلود جزوه های گرامر و رایتینگ تمام دروس زبان انگلیسی پایه یازدهم و دوازدهم با لینک مستقیم

چرا یادداشت های خوب مهم هستند

مزایای درون کلاس

یادداشت برداری خوب در کلاس ، بخش مهمی از موفقیت تحصیلی در کالج  و مدرسه است. یادداشت برداری فعال در طول کلاس می تواند به شما در تمرکز و درک بهتر مفاهیم اصلی کمک کند. یادداشت برداری خوب باعث بهبود گوش دادن ، درک مطالب و حفظ مطالب شما می شود. این به شما کمک می کند آنچه را که می شنوید و می بینید بهتر به خاطر بسپارید.

مزایای پس از کلاس

پس از کلاس ، یادداشت های خوب برای مرور و مطالعه مطالب درسی بسیار مهم است ، به طوری که شما آن را بهتر بشناسید و بتوانید برای امتحانات مناسب آماده شوید. یاداشت های کارآمد و مختصر می تواند باعث صرفه جویی در وقت ، انرژی و سردرگمی شما شود که غالباً ناشی از تلاش برای ایجاد یادداشت های بی نظم ، بیش از حد ، ناکافی یا کلمه ای است. یادداشت های خوب می توانند منبع خوبی برای ایجاد رئوس مطالب و مطالعه باشند.

چگونه یادداشت های خوبی را در کلاس یادداشت کنیم

اتفاقات زیادی در طول کلاس رخ می دهد ، بنابراین ممکن است شما نتوانید همه مفهوم اصلی را کاملاً ضبط کنید ، و این اشکالی ندارد. بخشی از یادداشت برداری خوب ممکن است شامل بازگشت به یادداشت های شما بعد از کلاس (به طور ایده آل در مدت یک یا دو روز) برای بررسی وضوح و پر کردن هر قطعه گمشده باشد. در حقیقت ، انجام این کار به شما کمک می کند تا افکار خود را بهتر سازمان دهید و تعیین کنید که مهمترین آنها چیست. با توجه به این نکته ، داشتن مواد منبع خوب بسیار مهم است.

دانلود جزوه های زبان یازدهم در ادامه مطلب

آماده شدن برای یادداشت های خوب در کلاس

اولین قدم برای گرفتن یادداشت های خوب در کلاس ، آمادگی برای آمادگی در کلاس است. در اینجا چند مرحله می توانید برای بهبود یادداشت برداری خود قبل از شروع کلاس استفاده کنید:

پیش از سخنرانی ، متن یا تکالیف خواندن خود را پیش نمایش کنید. پیش نمایش به شما امکان می دهد ایده ها و مفاهیم اصلی را که به احتمال زیاد در طول سخنرانی مورد بحث قرار می گیرند ، شناسایی کنید.

به برنامه درسی خود توجه کنید تا موضوع / تمرکز کلاس را بدانید و برای تمرکز بر روی موارد مهم چه چیزی مهم است.

به طور خلاصه یادداشت های جلسات کلاس قبلی را مرور کنید تا به شما کمک کند ایده های جدیدی را که در این کلاس یاد خواهید گرفت قرار دهید.

برای کمک به شما در یافتن اطلاعات آسانتر بعداً سازماندهی شوید. صفحه خود را با نام کلاس و تاریخ عنوان کنید. بخش های نوت بوک یا نوت بوک های جداگانه را برای هر کلاس نگه دارید و تمام یادداشت ها را برای هر کلاس در یک فضا ، به ترتیب زمانی نگه دارید.

یادداشت برداری در طول کلاس

اکنون که آماده و سازمان یافته اید ، می توانید هنگام گوش دادن به یک سخنرانی در کلاس ، یادداشت های خوبی بکنید؟ در اینجا چند مرحله عملی وجود دارد که می توانید برای بهبود یادداشت برداری درون کلاس خود سعی کنید:

 

اگر به دنبال اطلاعات مفهومی هستید ، به جای کپی کردن کل ارائه یا کلماتی که استاد می گوید ، به نکات اصلی که استاد بیان می کند ، توجه کنید. به یاد داشته باشید ، اگر یادداشت های خود را بعد از کلاس مرور کنید ، همیشه می توانید شکاف ها را پر کنید یا کلمات یا مفاهیمی را که در کلاس جلب نکردید تعریف کنید.

اگر شما در حال یادگیری اطلاعات واقعی هستید ، رونویسی از اکثر کلمات سخنرانی می تواند برای یادآوری سؤالات آزمون پاسخ کوتاه کمک کند ، اما تنها در صورت مطالعه این یادداشت ها در 24 ساعت.

سوالات و افکاری را که دارید و یا محتوایی که برای شما گیج کننده است ضبط کنید که بعداً می خواهید پیگیری کنید یا از استاد خود در این زمینه سوال کنید.

کلمات کلیدی ، تاریخ ، نام و غیره را یادداشت کنید تا بعداً به عقب برگردید و بعداً تعریف یا توضیح دهید.

یادداشت های بصری واضح ، مختصر ، سازمان یافته و ساختاری را یادداشت کنید تا بعدا خواندن آنها آسان باشد و برای شما معنا پیدا کند. برای ایده ها قالب های مختلف یادداشت را ببینید.

اگر می خواهید یادداشت های شما مختصر و مختصر باشد ، از اختصارات و نمادها استفاده کنید. به جای جملات کامل با گلوله ها و عبارات بنویسید. این به ذهن و دست شما کمک می کند تا در طول کلاس تازه بماند و به شما کمک می کند بعد از کلاس آسان تر و سریع تر به چیزها دسترسی پیدا کنید. همچنین به شما کمک می کند تا روی مفاهیم اصلی تمرکز کنید.

با ساختار خود سازگار باشید. فرمی را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد و به آن بچسبید تا یادداشت های شما هر روز به یک شکل ساختار داده شوند.

جزوه گرامر و رایتینگ درس اول یازدهم دانلود فایل

جزوه گرامر و رایتینگ درس دوم یازدهم دانلود فایل

جزوه گرامر و رایتینگ درس سوم یازدهم دانلود فایل


جزوه کامل گرامر و رایتینگ تمام دروس زبان دوازدهم

دانلود فایل

دسته بندی :
زبان پایه یازدهم

| | نظرات | | ( ۳ )

عالی بود

ممنون

خواهش:)
سلام
pdf گرامر و رایتینگ خیلی عالی بود.
خواهش :)
خیلی ممنونم بابت این pdf فوق العاده
خسته نباشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
برو بالا