• /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

  • /

    آموزش زبان انگلیسی مهرستان

دانلود نمونه سوالات نوبت اول زبان انگلیسی دهم،یازدهم و دوازدهم فایل ورد (word)و پی دی اف(pdf) با لینک مستقیم

اگر به طور منظم مطالعه نکرده اید ، هنوز امید وجود دارد. شاید برای شما مفید باشد که با یک سری مراحل اساسی برای کنار آمدن به تحصیل ، شروع به کار کنید و دیدگاههای خود را در مورد استراتژی برای دستیابی به یک هدف خاص در امتحان خود تنظیم کنید. مراحل برای تسویه حساب شما به وظیفه تحصیل برای امتحان هدایت می شود. آنها شامل انتخاب اطلاعات دروس کلیدی ، اطمینان از آگاهی از مباحث احتمالی امتحان ، ایجاد محیطی مناسب برای مطالعه خوب ، و ایجاد استراتژی هایی برای مطالعه و تلاش برای مدیریت مؤثر این فرایند مطالعه هستند. تمام خواندن دروس ضروری یا مرکزی را تکمیل کنید و تمام یادداشت های خود را از منابع مختلف (مانند سخنرانی ، آموزش ، متن ، تکالیف گذشته و آزمون و غیره) جمع آوری کنید زیرا مربوط به آزمون آینده شما هستند.

تکالیف و تست های گذشته را برای موضوعات ، انواع سؤالات و بازخورد بررسی کنید و برنامه درسی را برای تمرکز و توضیحات دوره مطالعه کنید. اغلب موارد گذشته ، مفاهیم اصلی دوره را برجسته می کند و نمونه سوالی را ارائه می دهد که می توانید برای تست خود استفاده کنید. با کمک برنامه درسی دوره ، اهداف یادگیری و تمرکز دوره را تعیین کنید. نمونه ای از یک هدف یادگیری عبارت است از: دانش آموزان باید بتوانند تئوری های مورد بحث در دوره را برای موقعیت های واقعی زندگی مرتبط بکار گیرند.

اطمینان حاصل کنید که قالب ، مکان ، تاریخ ، زمان ، تمرکز و وزن هر آزمون یا امتحان را می شناسید تا به تأکید خود در هر دوره کمک کنید. بدانید که در این امتحان چه درصد از نمرات دروس نهایی را کسب می کنید. اتفاقاً یک پیشنهاد برای تعیین محدودیت زمانی برای مطالعه می گوید: شما قصد داشتید برای هر درصد از نمره نهایی که برای امتحان ارزش دارد یک ساعت وقت بگذارید و سپس یک چهارم از این زمان را اضافه کنید تا وقفه و مشکلاتی را که انجام دادید به حساب بیاید. پیش بینی کنید. این تخمین ها بیش از آنچه که مربوط به تکمیل کار مدت ترم است ، هستند. برای امتحان یک هدف واقع بینانه تعیین کنید و مقدار روزانه روز را برای مطالعه هر دوره تعیین کنید. آن را همراه با تمام مراحل آماده سازی در یک تقویم یا دفترچه برنامه ریزی بنویسید.

در مورد چگونگی تعادل مطالعه و کار دوره ای منظم در این دوره آماده سازی تصمیم بگیرید. استراحت ، لغو ، به تعویق انداختن یا کاهش سایر تعهدات برای گذراندن زمان بیشتر برای مطالعه و استراحت مناسب و آماده سازی مکانی برای مطالعه به دور از حواس پرتی هایی مانند تلویزیون ، افراد دیگر ، تلفن و غیره.

در حد امکان بسیاری از وسایل مطالعه مانند یادداشت های درسی در کتابخانه ، امتحانات گذشته یا راهنماهای مطالعه را بیابید. شما ممکن است به استاد و یا کارشناسی ارشد نزدیک شوید تا ببینید که آیا آنها علاقمند به کمک به توسعه سؤالات امتحان عملی هستند یا ممکن است شما یک گروه مطالعاتی ایجاد کنید تا تعامل بین مواد دروس را ایجاد کند. بدیهی است که جمع آوری این وسایل مطالعه بدون استفاده از آنها برای یادآوری مطالب شما از ارزش کمی برخوردار است.

بخش های اصلی ، مفاهیم ، ایده ها و موضوعات این دوره را مشخص کنید. برای هرکدام باید بدانید؟ از تجربه شما در زمینه خواندن دوره و سخنرانی ها ، به کدام بخش از دوره مورد تاکید ویژه قرار گرفته است؟ چرا؟ مربی از چه روشهایی فرآیند تفکر را که با این دوره یا رشته مرتبط است مدل سازی کرده است؟ چه سؤالی ممکن است به شما در درک و یادآوری و ارتباط عناصر دوره شما کمک کند؟ توجه به این نکته مهم است که نحوه برگزاری این دوره به طور مستقیم به آنچه مهم است مربوط می شود و چگونگی آزمایش شما در این ماده است.

بپرسید: سریعترین زمان ممکن است که شروع به مطالعه کنم چگونه است؟ به طور کلی ، حل و فصل کردن برای مطالعه و انتخاب اطلاعات اصلی برای آزمون یا امتحان باید یک کار ساده باشد.

این مراحل به شدت تحت فشارهای زمانی محدود می شوند که بخش عمده آن به دلیل مشکلاتی که دانش آموزان در مدیریت وقت خود دارند ، دارند. سعی کنید زود شروع کنید و به یاد داشته باشید که می آموزید چگونه می توانید تلاش های خود را به صورت استراتژیک هدایت کنید تا مجموعه ای موثرتر از مهارت ها را تولید کنید. یک کلمه هشدار: بسیاری از دانش آموزان هنگام بحث ، کارآیی را بالاتر از اثربخشی قرار می دهند. آنها این عقل را منطقی می دانند که انجام کار یادگیری مؤثر و مطالعه کار دوره آنها به دلیل محدودیت زمانی نمی تواند انجام شود. آنها انتظار دارند که حتی اگر گامهای مهمی در درک و ذخیره دانش دوره خود بردارند ، به طور مؤثر یاد بگیرند. اگر نتیجه ای را که می خواهید دریافت نکنید کارایی کمی وجود دارد. همچنان که به استفاده از استراتژی های تازه توسعه یافته خود می پردازید ، روش هایی برای ساده سازی رویکرد خود پیدا خواهید کرد.

 

 

دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی دهم

 

دانلود فایل(word)


دانلود فایل(pdf)

 

دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی یازدهم

 

دانلود فایل(word)


دانلود فایل(pdf)

 

دانلود نمونه سوالات زبان انگلیسی دوازدهم

دانلود فایل(word)


دانلود فایل(pdf)

دسته بندی :
پاورپوینت و نمونه سوال امتحانی پاورپوینت و نمونه سوال امتحانی پاورپوینت و نمونه سوال امتحانی

| | نظرات | | ( ۱۰ )

حمید رضا

عالی بود

ممنون :)
قضای دسد
مریم دشتی
ممنونم عالی بود
مریم دشتی
ممنونم عالی بود
عالی بود
سلام کسی جواب نمونه سئوال های دوازدهم رو میدونه
ممنون معلم عزیز
خواهش . . .
سلام ببخشید میشه جواب نمونه سوال یازدهم روبزارید چک کنیم درستی پاسخ هارو لطفا؟
سلام هیبت جان. من زیاد از سایتت استفاده می کنم. تشکر. خیر ببینی.
خیلی ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
برو بالا